12 Kasım 2015 Perşembe

DIY-Çatal Bıçak Çantası Yapımı





Yıllardır çizilmesin diye çantasında yada çatal bıçak dolabında saklanan çtala bıçaklar için bir türlü memnuun olduğum bir çözüm bulamazken aklıma gelen bir yönetmi denemek istedim.Bu sayede hem az yer kaplayacak hemde birbirlerini çizmelerini engelleyecek ,hatta yerlerinden çıkıp birisini yaralamasını önleyecek bir çanta yapmak istiyordum.

Resimde görüldüğü gibi evde fazlalık keçelerin birleşmesi ve aralarının boşluk bırakılıp dikilmesi ile yaptım.Üzerindeki siyah kısmı kıvırınca uç kısmından fırlaması veya elinizi kesmenizi de engellemil oluyorsunuz.Ben şimdilik pasta çatal bıçağı için yaptım.Geriye yemek çatal bıçağı için ve kaşıklar için kaldı.Onlarıda yaptığımda bu post'un altına ekleyeceğim.

Aslında kapalı hali bir clutch'ı anımsatıyor arasına sert bir mukavva konulup o şekildede değerlendirilebilirmiş.


Hiç yorum yok: