19 Haziran 2015 Cuma

Aklımda deli sorular


Bu aralar Aklımda hep bir nasıl kurtulurum var bu düzenden çarkın hergün iyice ezen dişlilerinden ,soruyorum herkese soruyorum çarkın dişlileri arasındada ezilmemek için ne yapıyorsun diye ....kimsede keyif yok kimsede tad tuz yok ama mutlaka bir cevap Olmalı diye kıvranıyorum aylardır .iş hayatı ve diğer bağlantılı Herşeyin kesiştiği yer para aslında.para kazanmak için hayat harcanır olmuş eskidenmiş sabah 9 akşam 6 çalış şimdi akşamları bitmeyen mesailer ,trafik ve stres baskı derken tatsız tuzsuz yemekler gibi oldu iş hayatı... Istemedende olsa tüketilen.....Aklımda deli sorulara en büyük neden aslında böyle başladı,çemberin dışına çıkmak için düşünüyorum gece gündüz...,

sonra bir gece aşağıdaki taşları yazdım aslında Hayatımız birkaç cümle edecekken şimdi bin türlü kelime ima ve anlam Arasında böyle kala kalıyoruz.....Taşlar duruyor başucumda hergün bakıyorum kalkınca ilk iş Sevdiğim bir Eş dünya Tatlısı bir çocuk ve huzurlu mutlu yuvamı düşünüp ,bende olan artıları değerleri düşünüp kendimi motive etmeye çalışıyorum ama özlüyorum aslında sadece kendimiz olabildiğimiz o Büyülü anları....

Tüm insanlar aslında büyük hazineler saklıyorlar içlerinde ama sınırlamalar korkularla bastırılmış oluyor bütün içerdikleri farklar işte sonra hepimiz aynı tip  olup aynı Hayatları yaşayıp sonra haftasonları kıyıda köşede yeşilde nefes almaya çalışıyoruz.

Şimdilik bu kadar ,daha çok yazacak şey var...





Hiç yorum yok: