22 Eylül 2012 Cumartesi

İnsanları En iyi Yazdıkları Anlatır...

Buraya yazmayalı neredeyse 2 sene olmuş...Son yazdığımda gerçekten hayatımda çok şey değişmişti 2 senenin sonunda tamamı değişmiş bir hayatla neredeyse tamamen değişmiş bir insan olarak devam ediyorum.Nasıl oldu da hayat beni bu kadar değiştirdi bilmiyorum sadece akışına bırakmıştım oysa herşeyi..Yaşta geçiyor 2 sene gibi bir zamanın sonunda yaşanmışlıklar,yaş almışlıklar,annelik serüvenleri ki zaten hiç bitmiyor değiştirdi beni..Şimdi daha sakin karşılıyorum hayatı ..Sükünetimin nedeni kabul edişlerimdir belki artık geriye doğru baktığımda resmi çokta net göremiyorum...Blogla ilgili de fikirlerim var ,geçmişle tamamen vedalaşmama rağmen aynı insanlarla devam ediyorum yanlış anlaşılmasın ben sadece geçmiş fikirleri geride bıraktım.Blogtada aynı durum geçerli yeni zevkler,yeni fikirler için paylaşım yeri olacak burası daha az resim daha çok yazı..Her ne kadar bizler resimleri sevsekte insanları en iyi yazdıkları anlatıyor...

Şimdilik bu kadar,umarım yeni başlangıçla beraber iyi paylaşımlar olur ve bu yoğun günlerde buraya istediğim özeni gösterebilirim...

Hiç yorum yok: